CONTACONTES: DONES QUE HAN FET HISTÒRIA

El passat 9 de juny ens va visitar la Mertxe, cortesia de la llibreria “El Genet Blau”, una genial contacontes que va deixar bocabadats i encantats als nens i nenes de l’escola. La Mertxe ens va explicar 5 històries apassionants de dones que han deixat empremta dins la nostra història: Valentina Tereshkova, Frida Khalo, Marie Curie, Cleòpatra i la pirata Shing Shih (tot i que els vostres fills la coneixeran per Xunga Xin). S’ho van passar d’allò més bé, participant activament en el relat dels contes; treient partit d’activitats que ja havien fet aquest curs. Volem agraïr a l’Ampa de l’escola el fet d’organitzar i subvencionar aquesta activitat, moltíssimes gràcies! Tots la vam gaudir molt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *