Little Red Riding Hood
13/04/23Els alumnes de primària de la ZER han anat al teatre. Per llegir l’article aneu al Bloc de la ZER o cliqueu aquí.
CELEBRACIÓ DE LA MONA I PUNT ECO
01/04/23El passat dijous 30 de març, els nens i nenes de l’escola Sant Isidre, van poder gaudir de l’elaboració de la seva mona de Pasqua. Cadascú la va poder guarnir com els hi venia de gust. I, la veritat, que van quedar molt boniques i sobretot, molt bones.
El divendres 31, per acabar el segon trimestre i celebrar l’últim dia d’escola abans de les vacances, es va realitzar una sortida al Punt Eco de Lleida. Els nens i nenes van realitzar el trajecte des de l’escola, en bicicleta. Un cop van arribar van poder gaudir d’un dia lúdic i molt divertit. A més a més, van haver de buscar els ous de Pasqua pel recinte. La tornada cap a l’escola, també va ser amb bicicleta. S’ho van passar d’allò més bé.
Per poder veure les fotografies, cliqueu damunt de les imatges.
Tallers internivell 2n Trimestre 22-23
24/03/23Durant aquest trimestre, hem realitzat els tallers internivells de cuina, creativitat i jocs d’arreu del món.
A continuació, una petita mostra de les activitats realitzades:
El Carnestoltes a l’escola!
20/02/23El passat dijous 16 vam celebrar a l’escola el dia del Carnestoltes! Després de seguir totes les consignes que el rei de la festa ens havia donat, va arribar el dia que ens vam disfressar com vam voler i va ser molt divertit!!! Al matí… Llegeix més»
SETMANA DE CARNAVAL: ELS MANAMENTS DEL REI CARNESTOLTES
10/02/23Avui Sa Majestat el Rei Carnestoltes ens ha portat la carta amb les consignes que hem de complir durant la setmana vinent. Comença la gresca!!

Dia de la Pau a l’escola – Sadako Sasaki
02/02/23El passat dilluns 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola tot recordant la figura de Sadako Sasaki.
La Sadako va nèixer a Hiroshima 2 anys abans de la caiguda de la fatídica bomba atòmica a la ciutat, al 1945. Va morir víctima de la radioactivitat, quan tenia 12 anys. Expliquen que, durant la seva hospitalització, va intentar fer 1000 grues de paper amb tècnica origami (ocells que al Japó simbolitzen vitalitat, concòrdia…) per poder formular el desig de curar-se. Malauradament, en morir, es va quedar en 644 però la seva família i amics van prosseguir la seva missió fins arribar als 1000. Cada any, al Japó, en el seu dia de la Pau, recorden a la Sadako engalanant Hiroshima amb grues de paper.
A l’escola li vam rendir homenatge, on petits i grans van fer la seva grua de paper amb origami. Vam recollir totes les grues en un bonic mural a l’entrada de l’escola. Us deixem una video-animació de la història de la Sadako i un àlbum de fotos del dia de la Pau a l’escola. Gaudiu-ho molt!
Feu click aquí o a la imatge per veure les fotos del dia:
És Nadal a l’escola!
03/01/23Us deixem unes quantes imatges del darrer dia a escola el passat 21 de desembre. Acabeu de passar bones vacances!
Feu click aquí o a la imatge per veure la resta de fotografies.
Celebrem el Nadal a l’escola!
23/12/22L’últim dia del primer trimestre vam celebrar les festes de Nadal a l’escola. Vam fer cagar el tió, que ens ha portat regals molt divertits, i vam fer un esmorzar ben nadalenc!
Ens despedim del primer trimestre i agafem forces pel segon! Bones festes i bon… Llegeix més»
Tallers internivell 1r Trimestre Curs 22-23
20/12/22Durant aquest trimestre, alguns dilluns per la tarda, hem pogut tornar a fer el tradicionals tallers internivell. Aquest curs estem fent els següents:
- Creativitat: ens insipirem en Henri Matisse i la seva pintura “amb tisores”.
- Cuina.
- Jocs d’arreu del món.
A continuació hi ha un recull de fotos, dels diferents tallers:






