INFANTIL: CENTRE D’ART LA PANERA “JUGUETORÍA”
10/11/22Ahir, els nens i nenes d’educació infantil de la Zer, vam anar al Centre d’Art La Panera a visitar l’exposició “JUGUETORÍA” de la Sara Gregorio, dins l’espai miniPanera.
A l’arribar allà ens vam trobar amb unes “joguines” molt especials. A simple vista tot eren peces de fusta de diferents formes i tamanys, però a través de l’observació i la manipulació poc a poc vam transformar aquelles peces en castells, torres altissímes, trofeus, vaixells, vehicles… Una experiència de construcció enrequidora que ens va permetre jugar d’una manera diferent, creativa i cooperativa.
Si cliqueu a la foto podreu veure alguns moments de la sessió.
BON ESTIU!! Festa de l’aigua a l’escola!
07/07/22Ha arribat el moment d’acomiadar-nos, donar per tancat el curs i donar la benvinguda a l’estiu EN MAJÚSCULES. Quina festassa d’aigua van fer l’últim dia els nens i nenes de l’escola. Us deixem un vídeo-musical amb els millors moments de la festa acuàtica amb la cançó “Llums de mitjanit” de Miki Nuñez.
Bon estiu a tothom! Fins aviat!!
Cossos geomètrics
20/06/22L’ aula d’educació infantil dels dinosaures hem estat experimentant i aprenent moltes coses dels cossos geomètrics: com són, classificació amb objectes de casa, quin nom tenen i com es confegeix, creació d’estructures i robots amb el material.
Les emocions a l’Educació Infantil
07/06/22Un dilluns a la sessió d’emocions voliem treballar l’efecte que feien els crits en els nostres cors, quines emocions sentiem. Ho vam materialitzar mitjançant el conte “A cau d’orella” d’Elisa Molina. Vam descobrir la capacitat d’apropar-nos o allunyar-nos als que ens estimen(família/amics) i ho vam… Llegeix més»
Contacontes a l’escola!!
03/06/22Avui ens ha visitat la Sandra; una contacontes, cortesía del Bibliobús, que ens ha deixat amb la boca oberta amb el seu art explicant històries i el seu tarannà divertit, alegre i positiu. Gràcies pel teu raig d’energia, Sandra! “¡Qué bueno que viniste!”



3r dia de colònies! Informa l’Helena!
27/05/22Avui és l’últim dia de colònies! Ens ho hem passat super bé.
Els petits han fet un taller de bola d’olor. Els grans han construït una ciutat amb Legos. Nosaltres els de cicle mitjà hem fet un circuit amb un antifaç sense poder veure res i una gincama amb codis qr.
Ara dinarem i tot seguit, tornarem a casa. Ens ho hem passat pipa!
Feu click aquí o a la imatge per veure més fotografies.
Helena
2n dia de Colònies! Informen l’Alexis, la Bruna i la Maria
26/05/22Avui han arribat els nens i nenes d’infantil! Els hem rebut amb molta il·lusió i alegria.
A l’arribar els nens i nenes d’infantil, han fet activitats per conèixer l’entorn. Els de cicle inicial, han fet uns jocs, i per la tarda han fet una excursió fins la meitat d’una muntanya del costat de la casa de colònies. Els nens i nenes de cicle mitjà, pel matí han fet una excursió, i per la tarda una gincana. Els nens i nenes de cicle superior, pel matí han jugat a jocs cooperatius, i per la tarda han anat al mirador.
Ens ho estem passant genial i els monitors són molt guais!!! Fins demà!!!
Feu click aquí o a la imatge per veure més fotos del dia d’avui!
Maria, Bruna, Alexis
Sant Jordi 2022
25/04/22Durant la setmana que precedia al dia de Sant Jordi, els i les alumnes de l’Escola Sant Isidre de Montoliu de Lleida han realitzat moltes activitats amb el tema transversal de Sant Jordi, on cal destacar:
- Tallers de manualitats.
- Apadrinament lector.
- Intercanvi de llibres.
- Tallers internivell.
- Activitats varies relacionades amb… Llegeix més»
EXCURSIÓ AL PUNTECO 2022
09/04/22L’últim dia del trimestre vam fer la tradicional sortida al punteco. Els grans i mitjans van anar amb bicicleta i els petits ens vam trobar allí. Vam realitzar jocs i una gimcana i ens ho vam passar genial!!
PER VEURE LA RESTA DE FOTOS CLIQUEU A… Llegeix més»




