Taller de màscares
20/02/17Dimarts 7 de febrer vam fer un taller de màscares amb materials de reciclatge. Cada curs va fer la seva màscara, que representa un animal diferent. Ja veureu quin Carnaval més original…

Si voleu veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Dia de la joguina
12/01/17Els/les alumnes de l’Escola Sant Isidre hem realitzat el tradicional dia de la joguina. La joguina ens ha permés jugar tots/es junts.
Primer, els alumnes han explicat com es juga a les joguines que han escollit i després, partint dels seus centres d’interès, i treballant en grup, han gaudit d’elles.
Aquest dia ha permès treballar aspectes molt importants en el desenvolupament integral dels alumnes.


Per veure més fotos, anar al recull de l’escola, o clicar aquí.
Visita al Museu de la Panera
12/01/17El dijous 12 de gener, els/les alumnes de la ZER La Coma vam visitar el Museu la Panera, en el que vam poder aprendre i disfrutar de l’art.

Si voleu veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí
Festival de Nadal 2016
22/12/16El dimecres 21 de desembre de 2016 vam celebrar el tradicional festival de Nadal, on tots/es els/les alumnes de l’Escola Sant Isidre de Montoliu de Lleida van fer-nos disfrutar amb unes actuacions fantàstiques.

Per veure més fotos, anar al recull de fotos de l’escola o clicar aquí.
A l’escola fem cagar el tió
22/12/16El 22 de desembre hem fet cagar el tió. Aquest curs ens ha donat uns jocs molt divertits per les classes i unes xuxes molt bones.



Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Anem a buscar el Tió
12/12/16Avui ens ha arribat una carta que deia que el Tió de l’escola no trobava el centre. Tot decidits, els/les alumnes hem anat a buscar-lo.

Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Taller de reciclatge internivells
22/11/16El dimarts 22 de novembre per la tarda, tots/es els/les alumnes de l’escola vam fer uns tallers de reciclatge, on vam elaborar:
- Estrelles de Nadal amb paper.
- Mandales amb Cds.
- Arbre de nadal amb tovallons de paper.
- Ninot de neu amb gots de plàstic.

Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Ens visita el Robibús
17/11/16El dijous 17 de novembre ens ha visitat el Robibús. Ens han explicat una intrigant història, i els nens i nenes de l’Escola Sant Isidre s’ho han passat d’allò més bé.
Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.


