Anem a buscar el Tió!
19/12/17La setmana passada vam rebre una carta del Tió. S’havia perdut abans d’arribar a Montoliu! El vam sortir a buscar i…
La setmana passada vam rebre una carta del Tió. S’havia perdut abans d’arribar a Montoliu! El vam sortir a buscar i…
TALLER INTERCICLE: DECOREM L’ESCOLA PER L’HIVERN
El passat 4 de desembre petits i grans ens vam tornar a trobar a la tarda per fer un nou taller. Aquesta vegada volíem decorar l’escola per l’hivern.
Vam realitzar tres tallers rotatius: un de confecció de mòbils per decorar el sostre del passadís, un altre de montatge d’avets per decorar les finestres i, a més a més, un de dibuixos de ninots de neu per guarnir el gran plafó de l’entrada.
Amb l’ajuda, col.laboració i treball de tots els nens i nenes vam fer una gran feina i l’escola ens ha quedat xulíssima!!!
El resultat final del nostre treball i el procés el podeu veure en les següents fotos (fotos taller i fotos de la decoració acabada).


Tots/es els/les alumnes de l’escola hem començat a treballar a l’hort. Amb l’ajuda de l’Abdoulaye (germà gran de la Hawa) hem procedit a plantar llavors de tomàquets, pebrots i enciams (grup dels grans, grup dels mitjans i grup dels petits, respectivament). Anirem informant dels progressos dels nostres petits grans horticultors. Aquí teniu les primeres fotos!
A l’escola hem iniciat l’activitat d’Apadrinament lector amb l’oficialització de les signatures dels contractes entre padrins/es i fillos/es. Aquí teniu un recull d’imatges d’aquest acte inicial de l’activitat.
Perquè realitzar tallers d’educació emocional a l’escola?
Els objectius bàsics dels tallers intercicle sobre les emocions són :
Identificar les pròpies emocions. Prendre consciència de les pròpies emocions, vol dir adonar-nos del que sentim i del que senten els altres: tristesa, felicitat, por, alegria, amor, ràbia, pena,… Llegeix més»
Aquest curs a infantil engeguem un projecte nou: la introducció a la robòtica. Ho farem a través d’uns simpàtics robots en forma d’abella anomenats BEE BOT. Dediquem una sessió setmanal a treballar amb les bee bot i ens ho passem d’allò més be!
El Bee Bot… Llegeix més»
El passat 31 d’octubre vam celebar la festa de La Castanyada a l’escola.
Castanyada ’17 a l’Escola Sant Isidre from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
El passat 2 d’octubre, a les 12 del migdia, vam fer un petit acte simbòlic tots junts al pati de l’escola, reivindicant el rebuig a la violència vista el passat cap de setmana.
No a la violència!
L’Escola en contra violència from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Durant el mes de juny, els/les alumnes de l’Escola Sant Isidre, vam anar de colonies. A part de conviure durant 4 dies, vam fer un munt d’activitats i ens ho vam passar d’allò més bé.
Per veure més fotos, anar al recull de l’escola, o clicar… Llegeix més»