Trobada ZER 2017
21/06/17El 21 de juny, vam fer la trobada de la ZER amb una fantàstica gincama i una divertida festa de l’escuma.
Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
El 21 de juny, vam fer la trobada de la ZER amb una fantàstica gincama i una divertida festa de l’escuma.
Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Aquí teniu la pel·lícula que hem fet amb els alumnes d’infantil de l’escola de Montoliu. Bé… l’hem fet amb els nens, pares, mares, padrins, padrines, tiets, tietes, etc. Moltes gràcies per la vostra participació.
El retrobament from sfernan7 on Vimeo.
Aquí tenim el lipdub que es va presentar al programa del Reduir, Reutilitzar i Reciclar et fa gran.
Aquest curs vam fer la tradicional paradeta el diumenge 23 d’abril. Gràcies a tothom per la vostra ajuda i participació.
A més a més, els alumnes d’Educació Infantil, van realitzar una divertida manualitat d’un drac, amb material reutilitzat.

Si voleu veure més fotos, anar al recull de l’escola, o clicar aquí.
El passat divendres 7 d’abril de 2017 vam celebrar el dia de la mona, al PuntEco.
Els mitjans i grans de l’escola vam anar amb bicicleta i tots/es vam passar un dia diferent molt divertit.
Si voleu veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.
Han publicat les millors escoles que participen en el projecte, i les dos escoles de la ZER hi són presents.

Durant quatre setmanes el Racó de disfresses d’infantil ens ha ocupat una estona de joc les tardes dels divendres. Passada ja la festa i la disbauxa, avui ens hem acomiadat del racó fins el proper curs.
Us deixem algunes imatges de les disfresses que ens vam emprovar.
El dimarts 7 de març a la tarda, els/les alumnes de l’Escola Sant Isidre vam realitzar els tallers de Recicla’m i Compra responsable.
Apart d’aprendre, ens ho vam passar molt bé amb les activitats proposades.
Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar Llegeix més»
El divendres 24 de febrer vam celebrar la festa del Carnestoltes.
Durant la tarda vam realitzar una fantàstica gincama organitzada pels grans de l’escola. Després vam fer la tradicional desfilada al ball. Per acabar la festa, vam fer la cremada del Rei Carnestoltes. Per recuperar les forces, l’AMPA de l’escola ens va obsequiar a tots/es amb coca i xocolata.

Per veure més fotos, anar al recull de l’escola o clicar aquí.