Jornades culturals de Sant Jordi a cicle superior.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui dijous 21 d’abril i demà divendres, els alumnes de cicle superior reescrivim i il·lustrem el conte de “El petit avet”.

Ens hem organitzant en petits grups on hem refet el nus del conte i l’hem passat a l’ordinador.

Entre aquesta tarda i demà farem les il·lustracions del text que hem redactat i hem acompanyat amb dibuixos elaborats amb diferents materials.

Aquest matí els alumnes de sisè han visitat els seus fillols a P5 i junts han confeccionat un punt de llibre amb una dedicatòria molt especial.