Concurs de Lectura en Veu Alta

El trimestre passat, les classes de Cicle Superior de l’escola Molí de Vent, vam llegir un mateix llibre que es diu “La tribu dels Zippoli”. Explica les aventures d’un nen al que no li agrada llegir.

Cada setmana, el dimarts, la Sara, la nostra mestra, ens assignava una pàgina que ens havíem de preparar, i el dimarts següent, l’havíem de llegir davant de tota la classe per anar seleccionant als/les finalistes.

Els nens de classe, puntuàvem als companys segons el seu nivell de lectura. Després d’aquestes seleccions, de cada classe de Cicle Superior, es van escollir dos representants i en total, de totes les classes, van sortir vuit finalistes.

Finalment, aquest finalistes, van anar a llegir al gimnàs i un jurat va escollir-ne dos, que després anirien a Tarragona. (Un era el finalista i l’altre el suplent).

Finalment, la Laura va guanyar, i la Maria va quedar de suplent, encara que van haver d’escollir a sorts qui ens representava, perquè les dues van llegir molt bé.

Isabel González