Acte de cloenda de “LLEGIM JUNTS”

Fa uns dies es va celebrar l’acte de cloenda del projecte “Llegim Junts”.

Els “padrins de lectura” i els alumnes de 5è es van acomiadar a les portes de l’emblemàtica biblioteca “Mestra Maria Antònia”.

El nostre director va dirigir unes paraules d’agraïment als padrins, va atorgar-los un diploma per la seva participació i els va convidar a donar continuïtat al projecte que aquest curs es va encetar amb molta il·lusió. Per la seva part, els padrins també van expressar la seva satisfacció ,tan a l’escola com als alumnes, per haver-los fet gaudir tant d’aquestes estones amb els nens i nenes de cicle superior, així com les ganes de continuar el proper curs.

Mes tard, els alumnes i els padrins van participar en una gimcana molt divertida, que el mateixos padrins  havien preparat. Per acabar l’acte, la Biblioteca va obsequiar a tots els presents amb un petit refrigeri.

Donem les gràcies a tots els padrins que aquest curs han participat en aquesta experiència de lectura compartida regalant el seu temps a la nostra escola per  fer-la possible.

Fins aviat!