Nous espais de l’escola

casa_de_la_premsa.jpg

El dia 3 de setembre el Consorci d’Educació, complint el compromís adquirit a finals del curs passat, ens va fer lliurament de les claus per poder accedir als espais cedits de la Casa de la Premsa a l’espera de l’ampliació definitiva del centre educatiu.

Aquests espais seran utilitzats per l’AMPA (Associació de Mares i Pares de l’escola), els serveis externs (Equip d’Assessorament Psicopedagògic) i pels mestres de l’escola per poder fer reunions entre els equips docents i entrevistes amb les famílies de l’escola.

BTV i El 3 se’n van fer ressò i podeu veure la notícia als corresponents enllaços.

La Casa de la Premsa és un edifici de propietat municipal molt proper a l’escola, a la cantonada de l’avinguda Rius i Taulet amb el carrer de la Guàrdia Urbana. L’Ajuntament de Barcelona ha cedit uns espais al Consorci d’Educació per a que en fessim ús la nostra escola.
Malgrat tot, encara falten espais per a ús de l’alumnat: aules, un gimnàs, una cuina i millorar l’espai del menjador. La solució és ampliar l’escola en una zona de càrrega i descàrrega que està just al costat i que fins ara utilitzava Fira de Barcelona, de manera que l’Ajuntament ens cedirà aquest espai de més de 700 metres quadrats.
L’ampliació definitiva està pendent de l’aprovació del Pla d’Inversions Municipals segons ha comunicat a BTV el regidor del Districte de Sants-Montjuïc, Sr. Jordi Martí. Així, l’únic condicionant és, ara per ara, l’econòmic: “Començarem a treballar des del moment en què s’aprovi el Pla d’Inversions Municipal”, comenta Francesc Jiménez, gerent del Districte. Llavors el Consorci d’Educació s’encarregarà de dissenyar el nou edifici, que es construirà durant el curs 2013-2014