Consum responsable

Els nens i les nenes de l’escola durant aquest trimestre han iniciat un projecte eductiu que ha estat concebut per ressaltar la importància de canviar les actituds personals amb l’objectiu d’aconseguir que tots plegats, assumim un paper actiu en el consum responsable que millori el medi ambient.
Mitjançant el suport de la cooperativa Cooperasec del Poble Sec els alumnes de primària han realitzat diferents tallers a les aules per pensar nous hàbits de consum de l’aigua, dels aliments, de l’energia i dels recursos materials dins de l’entorn de la nostra escola.… Llegeix més»

FORNS SOLARS I EXPERIMENTS AMB L’AIRE A 5è

A 5è hem fet el primer projecte: Les fonts d’energia.

Ara ja sabem crear i compartir presentacions del drive, sabem cercar informació per internet, treballar en grup i la importància de les energies renovables.

També hem experimentat creant el nostre forn solar i jugat amb la força de l’aire.

P-5 FA PANELLETS PER A TOT INFANTIL !!!

Una de les activitats que hem realitzat per celebrar la Castanyada ha estat l’elaboració de panellets.Els nens i les nenes de P-5 van investigar sobre quins eren els ingredients i la recepta i els van fer amb l’ajuda de les mestres.

Ens van sortir tan bons, que a la tarda, vam convidar als nens i nenes de les altres classes d’infantil i ens els vam menjar TOTS JUNTS !!! BONÍSSIMS……

Renovació del consell escolar del centre

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat (mitjançant els seus pares, mares o tutors… Llegeix més»