Expliquem el barri a la ràdio

Com ja sabeu, els alumnes de 6è han participat aquests dos últims cursos en un Projecte Compartit amb el Camp d’Aprenentatge de Barcelona. Malgrat ja no podem participar en el Projecte Compartit, que té una durada de dos cursos, el projecte "Expliquem el barri" ja forma part del currículum de 6è.

Els Projectes Compartits són propostes innovadores dels Camps d’aprenentage que pretenen incidir en la forma de treballar amb l’alumnat a partir d’una situació o problema que porti a fer-se preguntes sobre un determinat fenòmen.

Alumnes i professors de l’escola Jacint Verdaguer i del Camp d’Aprenentatge de Barcelona hem  estat convidats al  programa "La Tarda de Barcelona" de la cadena de ràdio  La Xarxa (abans Comràdio) per donar a conèixer  el projecte Expliquem el Barri.  Una experiència molt enriquidora. Aquí teniu l’audio. La nostra participacio es desenvolupa entre el minut 20 i el 30. Podeu clicar sobre la barra de desplaçament  per avançar o retrocedir.