LES PRECAUCIONS D’AQUEST CURS

Com afecta el virus a la nostra forma de viure a l’escola

A causa del Covid19, des del primer dia de curs, a l’escola hem posat mesures de precaució com: portar mascaretes, estar en grups bombolles reduïts, estar més estona amb els mateixos mestres, jugar al pati en espais separats, torns per anar al lavabo…

Com en totes les situacions, trobem avantatges i inconvenients. El que menys ens agrada és haver d’estar separats dels altres grups de companys, per això estem pensant en idees per poder mantenir el contacte, com per exemple: fer una bústia de missatges o compartir sessions a través de web cams.

També, de vegades, les mestres són una mica pesades en recordar-nos les mesures de seguretat.

L’avantatge és que com que som pocs a la classe podem fer totes les activitats més de pressa i sempre tenim temps a participar-hi tots, així les mestres ens poden ajudar millor.

A més a més, com que no podem portar coses de casa ens estem acostumant a treballar amb suports digitals i compartim amb les mestres les tasques que fem utilitzant el Drive.

Tot i les dificultats que ens imposa aquest virus estem aconseguint adaptar-nos, sense  dificultats, a les normes que ens marquen.+

1. Roser

Trobo aquesta notícia molt adient pel moment que estem vivint ara mateix. En veu dels alumnes és positiu que es parli d’aquestes situacions que són el dia a dia de la seva realitat a l’escola. Va molt bé que ho interioritzin de foma natural i que les famílies també ho puguin llegir de primera mà a la nostra web i veure com es disposen els alumnes en alguna de les classes.