CONTES DEL REVÉS …FETS PER NOSALTRES!

Com fa pocs dies va ser l’aniversari del Gianni Rodari, els nens i les nenes del Verdaguer, com la majoria d’escoles, hem escoltat els seus divertits contes, els hem dibuixat i hem practicat algunes de les seves tècniques. Una de les més conegudes és “els contes del revés”.

En el nostre cas, la mestra ens va proposar que triéssim el conte que  més ens agradava escoltar quan érem petits i que recordéssim què sentíem i com ho passàvem quan ens ho explicaven a casa o a l’escola.  A continuació havíem de fer alguns canvis que modifiquessin la història, per exemple: fer que el llop fos un persontge bo, amable i simpàtic, canviar el lloc on passava la història, afegir personatges, etc.

Ens vam posar en marxa, i, encara que ho vam fer amb ganes, hem trigat molts dies en escriure’ls bé. Alguns dels títols són: “La Caputxeta blava”, “Els tres llops”, La cigala i la formiga”… Si voleu escoltar-los dintre d’uns dies els podreu sentir a Cinto Radio!