La cloenda del Patrimonia’m

patrimoniam13.jpg

Els nens i nenes de 5è hem participat en el projecte “Patrimonia’m” amb altres escoles de Barcelona.

Com a cloenda, ens hem trobat tots junts a l’antiga fàbrica de Fabra i Coats. Vam anar amb metro des de la parada de la Plaça Espanya fins a Sant Andreu. Quan vam arribar a la fàbrica ens vam seure a esperar que arribessin  les altres escoles per a començar la visita. Per fora hi havia una xemeneia, un port i dos edificis.

Desprès vam entrar en una sala on ens va rebre el director del Museu d’Història de la Ciutat, vam veure una pel·lícula de com fan els fils i la roba. La fàbrica de Fabra i Coats es diu així per que els fundadors eren dues famílies. Una família anglesa (Coats) i l’altre família catalana (Fabra).

Ens van explicar que abans Sant Andreu era un poble, no un barri i que Barcelona es va ajuntar amb els poblets petits per fer-li la competència a Madrid.

Vam presentar la feina que havíem fet dins del projecte i vam sortir a menjar i jugar.

A la tarda un grup de música ens va fer un concert repassant la història del rock i vam ballar.

Podeu veure les fotos a l’apartat corresponent de la intranet

Alex i Salma 5èA