Els alumnes de 6è anem a les piscines Picornell

piscina_web.jpg

Els alumnes de 6è anem a les piscines Picornell tots els dijous de 15’00 a 17’00.

Anem per apendre i perfeccionar la natació per la Biatló. Per anar a les piscines ens acompanyen tres professors: la Sílvia, el Jordi  i la Maite, la coordinadora d’aquesta activitat.

El primer dia estavem molt neviosos, esverats i semblavem xais i ens vam portar bastant malament.

Cada dia, quan arribem,  anem cap als vestuaris i ens canviem molt ràpidament per estar a punt per començar la classe, que comença a les 15’45. Quan entrem ens posem als  nostres grups, que són per nivells; comencem fent unes quantes piscines i  el que queda de la classe practiquem .
Cap al final de la classe ens deixen una estona lliure per poder jugar i gaudir lliurament  d’una bona estona amb els companys de la classe
.

piscina_web_2.jpg