A l’escola mengem més fruita

Aquest és el segon curs que l’escola participa en el Pla de consum de fruita a les escoles.
És una iniciativa coordinada pel Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural, el Departament de Salut i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Durant el curs, l’escola rebrem fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.
La fruita es repartirà entre els infants durant l’hora d’esmorzar a primària o durant l’hora de berenar a Educació Infantil.
Aquest Pla pretén informar sobre els beneficis de l’increment del consum de fruites i verdures i sobre la seva diversitat.
El consum de fruites és una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.