Dia Internacional de les víctimes de l’Holocaust

img_4988

Divendres va tenir lloc el dia Internacional de Commemoració en memòria de les Víctimes de l’Holocaust, que la ONU va instaurar el 2005. La data es correspon al dia d’alliberament del camp de concentració d’Auschwitz-Birkenau.

Aquest és un  bon moment per recordar la visita que la supervivent d’Auschwitz, Annette Cabelli, va realitzar al juny a la nostra escola.

Annette va compartir amb els alumnes de 6è de l’escola i els de segon de batxillerat de l’IES XXVa Olimpiada el seu testimoni de vida que podeu veure aquí.