Contes i més contes amb el grup MARC

unnamedUna vegada  més tot l’alumnat de l’escola ha tingut l’oportunitat d’escoltar  contes explicats per aquestes  entranyables mestres àvies recuperadores de contes.  La Teresa, la Maria, la Consol, l’Anna, la Mercè, la Rosa Maria i la Teresa R. s’han colat a les classes sense  fer soroll i han regalat  un conte popular català a tots els nens i nenes de l’escola. El nostre alumnat, agraït,  també ha volgut fer-los hi un regal i els ha fet arribar una il·lustració original inspirada en el conte que han escoltat. Aquí en deixem algunes fotografies.

img_20170126_130200503-2img_20170126_130135419-2