DANSATERÀPIA

MOVIMENT I EXPRESSIÓ A LES AULES

Alguns dimarts del primer trimestre, l’alumnat de 5è vam practicar una activitat que es diu Dansateràpia, ja que hem tingut la sort que la  Universitat Autònoma enviés a la Tamara, una estudiant que fa pràctiques, per fer-nos aquestes sessions a diferents grups de l’escola. A la imatge podeu veure un grup de 4t., ja que altres grups també han pogut practicar aquesta activitat.

Per començar la sessió, havíem de retirar les taules perquè necessitàvem espai per moure’ns per la classe. A vegades fèiem activitats de mímica i altres vegades de ritme i gestos. Ens divertíem molt!

Una de les propostes que ens va agradar més, va ser una que havíem de transformar una cosa (que ens imaginàvem) en un altre cosa només utilitzant nostra imaginació. Van sortir idees molt sorprenents!

En acabar cada classe tothom estàvem molt suats i cansats, però a la vegada molt contents!

Creiem que ha estat una molt bona idea, sobretot per alguns nens i nenes que sovint estan nerviosos, ja que hem pogut comprovar que la dansateràpia ajuda a relaxar-se.