CONFINAR PER EVITAR EL CONTAGI

CAL QUE FEM QUARANTENA QUAN ALGÚ DÓNA POSITIU

Aquest curs la pandèmia fa que algunes coses siguin diferents a l’escola, i, a tot arreu. Una d’aquestes coses és haver-se de confinar a casa per uns dies.

A la nostra escola, com a tota la resta, de tant en tant s’han de confinar grups perquè surt algun positiu.

Quan hi ha un membre del grup que dóna positiu, ens fan la prova als altres per descartar que n’hi hagi més casos i també ens quedem uns dies a casa. Normalment no hi ha més casos perquè a l’escola tenim molta precaució desinfectant-nos amb el gel, portant mascaretes, fent torns…

Per exemple, al primer trimestre ens va passar als de 5è1. Llavors ens vam quedar a casa i el professor ens posava deures online cada dia. De vegades els fèiem en el moodle, fent videotrucades o acabaven feines que havíem de terminar.

La veritat és que ho vam passar bé treballant així, encara que no ens agradava no poder sortir al carrer!