Dansa Ara

dansaara.jpg

Els nens i nenes de segon van participar a la cloenda de dansa contemporània Dansa Ara, realitzada el passat dilluns 8 d’abril al Palau Sant Jordi.

5.500 nens i nenes de 140 escoles de Barcelona han ballat un repertori de danses modernes el qual ha estat elaborat des del programa L’escola fa esport a la ciutat.

Les danses han estat assajades a l’aula de música i dirigides per la mestra de música Carla López i durant la cloenda les han pogut gaudir els pares i mares de l’alumnat de segon que en sortir els han rebut amb una forta picada de mans!

Podeu veure les fotografies a l’apartat "fotos" d’aquesta intranet.

També us deixem l’enllaç al reportatge que va realitzar BTV. La informació la podeu veure a partir del minut 15:28