Celebració de Sant Jordi

guanyadors.jpg

El dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, festa de la rosa i el llibre, vam celebrar un any més els Jocs Florals de l’escola Mossèn Cinto, concurs literari de creació de poesia i prosa.

Enguany va tenir lloc al pati de l’escola. La mestra i bibliotecària Cinta inicià l’acte amb la lectura d’un poema de la bibliotecària i poetessa Joana Raspall, la qual enguany complirà 100 anys i ha dedicat gran part de la seva obra al públic infantil. Seguidament tots els nens i nenes van recitar el poema “La ginesta” de Joan Maragall, també poeta de la nostra terra i mestre en Gai Saber per haver guanyat més de tres premis als Jocs Florals de Barcelona.

Tot seguit les mestres Cinta i Elisa van llegir els textos guanyadors acompanyades per la música en directe interpretada per la mestra Carla. L’alumne premiat, en sentir el text, sentia l’emoció que dóna l’esforç i el reconeixement per la feina ben feta. Van recollir el premi de mans de la Cap d’Estudis i la Direcció de l’escola tot rebent les felicitacions dels companys i companyes de classe amb una forta picada de mans.

En aquesta revista podeu trobar els textos guanyadors i a l’apartat corresponent de la intranet un petit recull fotogràfic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *