TOTHOM – L’ESCOLA MAS I PERERA CANTA “NO ENS DESDIBUIXEU”

Avui és 5 de juny, diada del Medi Ambient, i són gairebé les 11h del matí. Això vol dir que ja us podeu preparar  per connectar-vos al directe del portal de Dona la nota per cantar conjuntament la cançó No ens desdibuixeu. Cliqueu en aquest video per accedir al seu directe!

Un cop acabi l’acte, podeu clicar en aquest altre vídeo per veure com ha quedat el nostre muntatge de la cançó. Moltes felicitats a tots els participants, ho heu fet genial!

I si voleu saber altres activitats dutes a terme a l’escola en commemoració d’aquest dia Mundial del medi ambient, seguiu aquest enllaç: