Novetats sobre el calendari del Curs Escolar 2022 – 2023

El Govern de la Generalitat ha anunciat aquest dijous 10 de febrer en roda de premsa novetats sobre el calendari del curs escolar 2022 – 2023:

▪️ Inici del curs escolar a infantil i primària: 5 de setembre.
▪️ Inici del curs escolar a la ESO, batxillerat i formació professional: 7 de setembre.
▪️ Jornada continuada durant el mes de setembre a primària i infantil (de 9 a 13h). Durant aquest mes, el servei de menjador seguirà igual i les activitats extraescolars s’hauran d’adaptar a aquest horari.
▪️ Els instituts iniciaran el curs amb el seu horari habitual.
▪️ Les vacances d’hivern tindran un festiu més i s’iniciaran el 21 de desembre.
▪️ Els centres educatius disposaran de 4 dies de lliure disposició (aquest dia de més, es podrà calendaritzar dins el segon semestre).

Podeu recuperar tota la roda de premsa en aquest enllaç.