L’EMPràdio PRESENT A RÀDIO4

L’EMPràdio, present al programa «L’altra ràdio» de Ràdio4
Gràcies a Pitu Martínez, responsable de divulgació de cultura digital i audiovisual del Departament d’Educació, la ràdio escolar del nostre centre serà present al programa L’altra ràdio.
En aquest cas, parlarà sobre audiovisuals i tecnologies a l’escola. Un… Llegeix més»

COMPARTIM NADALES A L’ESCOLA

La vida i el món són més bonics quan es comparteix amb algú totes les coses bones que rebem.

Us hem preparat una mostra de les cançons i nadales que hem interpretat a l’escola perquè les pugueu gaudir en família aquests dies de Nadal.
Aquest any hem… Llegeix més»

SEGELL DE BONA PRÀCTICA DE BIBLIOTECA ESCOLAR

L’activitat realitzada pels alumnes de 5è anomenada “Calendari d’advent de recomanacions lectores. Un dia menys… un llibre més” ha estat seleccionada com una de les activitats mereixedores de rebre el segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar (Línia 5).

(Podeu visualitzar l’activitat clicant a… Llegeix més»

RENATURALITZEM EL PATI DE L’ESCOLA

Us presentem el projecte amb el que volem donar-li una volta al nostre pati i convertir-lo en un espai més natural, viu, divers i ple de noves oportunitats metodològiques.

La vostra opinió és molt important, per això us demanem que ompliu l’enquesta que trobareu al correu electrònic perquè entre tots i totes ho fem possible.

Recordeu omplir-la abans del dia 19 de desembre.

LABORATORI DE CONTES. ELIXIR D’EMOCIONS A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL

Gràcies a la màgia i l’alegria de la Nuri, els més petits s’endinsen en el món de les emocions. A través de les històries d’un peix elaborem una poció de tot allò que ens fa sentir bé.

Arrodonim i finalitzem la visita amb una sessió de… Llegeix més»