CROS A BLANCAFORT

Matinal de cros a Blancafort amb uns 120 corredors de la Conca de Barberà, i una molt bona organització de l’AE Blancafort i AMPA de Blancafort.

Destacar el bon nivell de tots els corredors que han realizat unes curses molt disputes. També agraïr a Eurpastry els esmorzars que ha ofert, i el suport del Consell Català Esport i Protecció Civil Montblanc.

El proper cros serà el 28 de gener a Vimbodí. I el cros nacional el 25 de febrer a l’Alt Penedès. Olèrdola.

Trobada lúdico-esportiva a Sarral

Dissabte 16 de desembre de 10 a 13 hores uns 90 nens i nenes de P-3, P-4, P-5 , 1r i 2n de la Conca de Barberà van gaudir de la iniciació multiesportiva al pavelló de Sarral. Els esports que es treballaven eren: futbol, i bàsquet. També hi havia diverses colxonetes per treballar els salts i una zona per a realitzar diferents exercicis de motricitat.

També van poder dibuixar i estar en contacte amb diversos nens i nenes de tota la comarca.

El Consell Esportiu va oferir esmorzar a tots els nens i nenes.

SORTIDA A UN CAMP D’OLIVERES

Els alumnes de 3r i 4t el passat divendres 17 de novembre vam fer una sortida pels voltants de l’Espluga. El motiu va ser completar l’ estudi dels conreus de la zona, per això el millor que podíem fer es donar a conèixer als nostres alumnes el que tenen més a prop , un camp d’oliveres.

Llegeix més»

Pengem caixes niu a l’escola.

El dia 1 de desembre els alumnes de l’escola Martí Poch van celebrar la inaguració i reconeixement de la placa d’Escola Verda.

Dins de les diverses activitats que van fer els alumnes, cal destacar els parlaments dels delegats verds, de la directora, de l’alcalde i de la representant de l’A.M.P.A.… Llegeix més»

Acte de reconeixement davant la comunitat educativa

Divendres 1 de desembre s’ha dut a terme l’acte de celebració. Els delegats verds de cada curs han expressat els seus compromisos en relació al programa d’Escoles Verdes, així com una representant de l’AMPA, una mestra representant del comitè verd, la directora del centre i l’alcalde. L’acte també ha tingut caràcter festiu amb una actuació de ball de bastons per part d’alumnes de sisè i la ballada dels capgrossos de la Germandat de la Santíssima Trinitat a càrrec d’alumnes de cicle mitjà.

DISTINTIU D’ESCOLA VERDA

Dissabte 26 de novembre es va dur a terme la trobada d’escoles verdes a Cornellà. Aquest és l’’acte en què els centres educatius que han realitzat la formació corresponent reben el Distintiu d’escola verda i en què també es lliura el diploma de renovació a les escoles verdes que ratifiquen el seu compromís amb el Programa.