TARDES DE LLEURE EDUCATIU AL MES DE SETEMBRE curs 22-23

Tal com va anunciar el Departament d’Educació, l’inici del curs escolar 2022-2023 s’ha avançat al dilluns 5 de setembre.

El proper curs escolar es farà jornada compactada de matí durant el mes de setembre de 8:30 a 12:30h.

La mesura es pren per reduir el temps de desconnexió dels infants de l’escola, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar.

Durant les tardes del 5 al 30 de setembre, el centre organitzarà activitats de lleure educatiu. Aquestes activitats seran finançades per la Generalitat i per tant seran gratuïtes per a tots els infants d’escoles públiques i concertades.

L’horari de les activitats de lleure educatiu serà de 15:30 a 16:30 hores, i en farà la gestió l’empresa que porta el menjador escolar.

L’ACCÉS AL CENTRE I DURANT TOT EL CURS I PER A TOTS ELS/LES ALUMNES SERÀ PEL PÀRQUING DE COTXES.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *