L’ESCOLA, recepció i rebuda

Obra de l’artista ivarsenc ERIK SCHMITZ, el mural va néixer a partir del projecte que es va treballar el curs 19-20 “No pot ser” que es va dedicar a la influència que tenen les noves tecnologies en la nostra vida. Es reflecteixen en el mural els cinc pilars que fonamenten el Projecte Educatiu de Centre (PEC). És una presentació de l’escola que combina la part tecnològica amb el territori i la natura.

TERRITORI perquè hem de saber estimar el nostre entorn i si no el coneixem, difícilment el podrem estimar.

EDUCACIÓ perquè és la nostra tasca com a docents, sempre amb l’acompanyament de les famílies.

FUTUR perquè l’escola és el fonament d’alguna cosa que encara ha de venir, però constitueix un principi i una base per enlairar-se a altres objectius.

Aquest mural s’ha fet realitat gràcies a la col·laboració de l’AMPA de l’escola.

La imatge de l’Estany, un entorn natural tan proper a la nostra escola, i la poesia de la Maria Mercè Marçal, poetessa ivarsenca, culminen el vestíbul que ofereix al visitant una pinzellada clarificadora de la identitat de la nostra escola.