PREMI en el concurs “EXPLORA I ALIMENTA” (menjador escolar)

Ens han comunicat que som escola guanyadora del concurs “EXPLORA I ALIMENTA” que organitza l’empresa Alessa en l’apartat del menjador escolar. Hem quedat els primers en la categoria del treball més original de tots els centres participants. Properament us penjarem el vídeo guanyador del concurs que han protagonitzat els nostres alumnes. Ahir vam anar a recollir el premi a la Diputació de Lleida. Felicitem des d’aquesta pàgina a la Jaque com a impulsora del treball realitzat i també als alumnes que han participat en la realització d’aquest treball.

MOLTES FELICITATS a tots!!!