Competències bàsiques

El proper dia 8 de maig tots els centres, públics i privats, comencem l’aplicació de les proves d’avaluació de sisè d’educació primària.

La prova s’estructura en cinc parts: competència comunicativa lingüística en llengua catalana, en llengua castellana i en llengua estrangera, competència matemàtica i competència associada a l’àrea de coneixement del medi natural.

Les competències comunicatives lingüístiques en llengua catalana, llengua castellana i llengua estrangera es refereixen a la comprensió oral, a la comprensió lectora i a l’expressió escrita. La competència matemàtica inclou el domini de la numeració i càlcul; espai, mesura i representació gràfica de dades; i relacions i canvi. La competència associada a l’àrea de coneixement del medi natural inclou l’explicació de fenòmens naturals i aplicacions tecnològiques, la interpretació de dades i el reconeixement dels aspectes principals de la investigació científica.

Us enviem un Clickedu amb més informació sobre el tema.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut