I3B EL COS

Avui el nostre alumne de pràctiques d’informàtica ha vingut a fer una activitat digital sobre el tema que
estem treballant a I3: el cos.
Els nens i nenes d’I3 han fet tres grups:
Uns amb l’Ipad s’han fet una foto d’ells mateixos i han fet un canvi d’imatge… Llegeix més»

Cantània

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Es realitza a l’Auditori de Catalunya, nosaltres vam participar amb 5è i va… Llegeix més»

Sortida Jardí Botànic

Avui, els i les alumnes de 4t han estat en el Jardí Botànic de Barcelona. Hem pogut conèixer col• leccions de plantes mediterrànies i del tot el món i sobretot recordar el respecte a la natura. Seguidament, hem anat a dinar a una altra zona… Llegeix més»

Giuseppe Arcimboldo

Els nens i nenes d’I4 estan treballant el pintor Giuseppe Arcimboldo. Ens hem inspirat en ell per fer de manera col·laborativa un retrat amb fruites, verdures i hortalisses. Algunes d’elles les hem agafat del nostre hort. Ens ha quedat molt bé, som uns artistes!
Llegeix més»

REVISTA TENOTÍCIES

Bon dia, us deixem aquí la revista de l’empresa del migdia Teno per si voleu estar informats amb detall del projecte que comparteixen amb nosaltres.