CELEBREM CARNESTOLTES

Adéu Carnestoltes… s'acosta la Vella Quaresma! | Recursos ...La setmana passada vam poder gaudir de la Festa de Carnestoltes: al llarg de tota la setmana vam seguir les consignes indicades pel Carnestoltes, dijous gras vam fer un esmorzar de truita i botifarra d’ou i a la tarda vam rebre el Rei dels poca-soltes acompanyat de la comparsa “Camins” que l’alumnat de 4t va dissenyar i, finalment, divendres ja totxs dissfressatxs, vam gaudir dels jocs preparats per l’alumnat de 6è.

Cliqueu la imatge del Carnestoltes per a poder veure la nostra setmana de gresca i disbauxa.