Nous espais a l’escola

A l’escola Lola Anglada el curs 2017-2018, han iniciat unes grans obres al porxo.
L’any passat el porxo era un espai on jugàvem i fèiem educació física quant plovia. Aquest any estan fent una millora a l’escola.

El projecte va d’aprofitar el porxo per fer una sala i un espai on poder treballar. El que han fet ha estat distribuir el porxo en dues plantes la d’abaix i la de dalt.
A la planta de dalt estan fent un espai on poder treballar i gaudir de la lectura i els llibres pels més gran i els més petits de la casa.

A la planta baixa faran una sala on els més grans de l’escola podran fer educació física i els més petits de l‘escola podran fer psicomotricitat.

Aquests espais que ens faran seran una millora per nosaltres i per l’escola. Més o menys al gener o al març ja tindrem finalitzat aquest projecte.

Redactora: Carla Lozano Garcia 6è
Correctora: Aida Ferrer 6è