La castanyada a l’escola Lola Anglada

El dia 31 d’octubre vaig celebrar la Castanyada.
Un dia abans de la Castanyada els meus companys i jo, vam fer paperines perquè els companys i companyes de 6è no tinguessin tanta feina en el moment de repartir les castanyes.

Per la tarda, vam anar al pati a celebrar la Castanyada. El primer que vam fer va ser beure suc de poma a galet, i desprès vam menjar uns panellets que ens van fer els nens petits de P5.

L’alumnat de 6è abans que sortíssim de l’escola van preparar les castanyes i van fer creus perquè  es torressin millor i es poguéssin obrir amb mes facilitat.

Tot el que van recaptar  venent castanyes i moniatos serà per final de curs per poder anar a Port Aventura.

Redactora: Lara Rodríguez (5è)
Correctores: Zuzanna Bednarek (5è) i Carla Lozano (6è)
24 de novembre de 2017