CAMPANYA SOLIDÀRIA DEL BANC D’ALIMENTS

Com l’any passat, des de l’escola col·laborem amb els alumnes de l’institut La Riera que participen en la iniciativa del Banc d’aliments per a la recollida d’aliments i joguines.

Els noies i noies de l’institut han elaborat cartells que hem penjat a l’escola i uns flyers informatius que s’han repartit  als nostres alumnes. A més a més, la setmana passada va venir un grup d’alumnes a explicar-nos a totes les classes el seu projecte.

Us animem a participar en la recollida solidària!

SANTA CECILIA

Un any més hem gaudit del dia de Santa Cecília, patrona de la música, amb diferents actuacions musicals. Enguany els nens i les nenes d’educació infantil han vist en directe una audició d’un quintet de vent que va interpretar el Trencanous; l’alumnat de cicle inicial i mitjà han assistit a un espectacle de música africana; i, els més grans de cicle superior han gaudit d’un duet que va interpretar músiques de diversos estils i èpoques.

Us deixem amb un recull d’imatges i vídeos:

SETMANA D’ACCIONS PER L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

La nostra escola se suma durant aquesta setmana  a les accions promogudes a nivell mundial per a la conscienciació sobre la greu problemàtica del canvi climàtic. Així doncs, ens hem unit a la plataforma “Teachers for future” que promou accions a realitzar a totes les escoles cada dia d’aquesta setmana.

DILLUNS 23: farem un minut de silenci per la Terra.
DIMARTS 24: portar tots una samarreta verda.
DIMECRES 25: videofòrum documental medi ambiental.
DIJOUS 26: realitzar cartells per conscienciar.
DIVENDRES 27: plantada de cartells.

Si feu clic a la imatge, podreu veure algunes fotografies.

JA HI SOM DE NOU!

Benvinguts de nou a l’escola! Ja heu carregat piles?

Engeguem un nou curs amb molta energia i moltes ganes de compartir experiències i moments amb vosaltres! Som-hi!

MATRÍCULA CURS 2019-20

MATRICULACIÓ ALUMNES ADMESOS/ES CURS 2019/2020

DEL DIA 20 al 26 de Juny

De les 9:00h. a les 14:30h. (no cal cita prèvia)

CAL PORTAR :

• 2 Fotografies.

• Original i fotocòpia targeta Servei Català de la Salut .

• Original i fotocòpia llibre de vacunes.

• Original i fotocòpia DNI pare i mare o tutor legal.

• Original i fotocòpia del llibre de família complet.

( no cal que torneu a portar la documentació que ja vàreu presentar per la preinscripció).

DIA DEL MEDI AMBIENT 2019

Amb motiu del dia mundial del medi ambient, dia 5 de juny, totes les escoles verdes de Badalona hem fet una acció conjunta que consisteix  en la realització d’un collage de fotos fetes pels alumnes. Les fotografies s’han realitzat a la Serralada de Marina i  tenen una temàtica ambiental i són de dues tipologies: fotografies que posen en valor els elements naturals de la Serralada i fotografies que denuncien alguna situació o actuació indesitjable des del punt de vista mediambiental. D’altra banda, alguns nens i nenes delegats verds de la nostra escola han fet un mural que han penjat al vestíbul d’entrada del centre, amb la intenció d’ajudar a conscienciar a tota la comunitat educativa.

Entre totes i tots fem un món millor!

BADALONA TAMBÉ ÉS NATURA…

PERÒ EN TENIM CURA?

Setmana de la robòtica

La setmana passada vam realitzar a l’escola la setmana de la robòtica. Vam fer diferents activitats relacionades amb la programació informàtica i robòtica adaptada a les diferents edats . A partir de diverses propostes (bee-bots, scratch, lego wedo…) els alumnes  van  descobrir noves maneres de fer, pensar i aprendre junts. Podeu veure fotos de l’experiència en l’enllaç següent.