Primer va a la Fundació Mona

Ahir els i les alumnes de primer vam anar a la Fundació Mona, un espai on es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o fins i tot mascotes. Un maltractament invisible fins fa poc en la nostra societat. Molts han viscut llargs anys en absoluta solitud i terribles condicions, però el centre de rehabilitació proporciona una excel·lent llar a aquests primats rescatats, on es recuperen vivint en família amb els seus congèneres, en un entorn natural. Vam poder conèixer alguns dels casos i les monitores ens van fer pensar en les accions d’algunes persones i com podem ajudar en la millora del animals que estan en perill d’extinció com són els primats. Finalment, vam fer un taller per veure com els primats són capaços de treure termites amb una canyeta per menjar.

Podeu veure les fotos de la sortida clicant aquí