Que no pari la música!

Famílies de 2n!!!

Quin trimestre més mogut que hem tingut amb aquest superprojecte de nivell!!! Sota el títol escollit pels mateixos nens i nenes: Que no pari la música!! Hem fet un munt d’activitats relacionades amb el món musical.

Tot va començar amb la cantata de La Clika, després vàrem visitar el MID, per aprendre molts coneixements musicals, tot seguit a la biblioteca ens tenien preparat un trivial musical, les espectaculars audicions dels músics que tenim a l’escola (bateries, trompeta, flauta travessera, violí, saxofon, piano, guitarra) ens han permès poder gaudir del so dels seus instruments, la magnífica actuació del DJ Basi de la Fuente que ens va fer ballar d’allò més i per acabar, la gimcana musical preparada pel Tastaolletes!!!

I per no parlar de les samarretes tan boniques que hem pogut estrenar i que tindrem de record d’aquest curs i en especial d’aquest projecte.

Podeu veure algunes fotos i vídeos en els següents enllaços:

Vídeo de presentació del projecte

Projecte “Que no pari la música”

Activitat cloenda amb Tastaolletes

Foto dels dos grups amb les samarretes

Foto dels dos grups amb els pals de pluja