DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO A L’ESCOLA

Bona tarda famílies,

Aprofitant que avui és el dia mundial de la ràdio hem finalitzat el nostre projecte intercicle de 1r A i 4t C amb la gravació de les notícies amb Ràdio Palafolls. Els alumnes d’aquestes dues classes han estat els encarregats de llegir les notícies que s’han emès en tres franges d’horari diferents. Aquí podeu veure la notícia explicant-ho a la web de Ràdio Palafolls. També us teniu l’enllaç per escoltar les notícies que han gravat a continuació:

1er torn

2n torn

3r torn

També hem fet algunes fotos mentre ho gravaven.

A partir de la setmana vinent es podran escoltar els diferents pòdcasts que han estat gravant des de novembre, quan sapiguem quin dia i horari s’emetrà també us informarem.

Esperem que gaudiu d’escoltar-los tant com ho han fent ells i elles, que ja són uns experts!

Meritxell i Olga