La Lió aconsegueix tres premis a la Mostra Literària de Premià de Mar

Ahir, dia 5 de maig a les dotze del migdia es va celebrar el lliurament de premis de la Mostra Literària de Premià de Mar al teatre l’Amistat. Com cada any, la majoria d’escoles de la població participen voluntàriament en aquest certamen lliurant les creacions en forma de prosa i poesia dels nens i nenes de les escoles.

Enguany, el nostre centre ha estat guardonat amb tres premis;

-En la categoria A (Cicle Inicial, 6-8 anys), els guanyadors han estat: Martina Carrió  amb el primer premi, a la seva poesia anomenada “Ball i patins” i en Xavier Jiménez amb el segon premi, a  la seva poesia anomenada “La Primavera”- – En la categoria C (Cicle Superior, 10-12 anys), la guanyadora ha estat: Ivet Tardy, amb un segon premi per la seva poesia anomenada “Tortura! ni art, ni cultura”. Moltes felicitats a tots/es!

Podeu llegir les obres guanyadores clicant-les a continuació:

Ball i patins. Martina

La primavera. Xavier Jiménez

Tortura! Ni art, ni cultutra. Ivet Tardy

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *