Ja tenim el disseny guanyador del Concurs de l’Agenda escolar 2019-2020

Com ja us havíem anunciat fa unes setmanes, tots els alumnes de primària han tingut oportunitat de participar en el Concurs del disseny de l’Agenda escolar del curs vinent. Un jurat composat per diferents mestres del centre ha fet la selecció dels 10 finalistes (cosa que no ha estat fàcil) i tot l’alumnat (des de P5 fins a 6è) i tots els docents, han realitzat la votació del disseny que més els ha agradat.

Aquí teniu els finalistes i el disseny guanyador que ha estat el número 7, realitzat per una alumna de 1r: Elena Palat. ENHORABONA A LA GUANYADORA !!!! i a tothom que ha participat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *