VISITA A LLEIDA TELEVISIÓ

Donat que aquest curs la setmana cultural està dedicada als mitjans de comunicació, els alumnes de cicle inicial vam fer una visita a Lleida TV.

Un cop allí ens van ensenyar com funcionava la televisió, vam experimentar què és el croma i vam veure com es prepara un plató de televisió segons el programa que cal emetre. Va ser molt interessant.

Ens van ensenyar alguns trucs que utilitzen a la televisió, com el teleprónter, que és un suport en el qual els periodistes tenen escrites les notícies que han de dir, per si es queden “en blanc” durant l’emissió.

Després vam baixar a visitar el diari SEGRE, que és del mateix grup i ens van explicar com es fa un diari, qui hi treballa, etc. Al marxar ens van donar un diari del dia a cada un/a.

Un cop acabada la visita ens vam dirigir, tot caminant, al parc de la mitjana on vam dinar i jugar durant una bona estona.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

Ho voleu veure?