Comencem el nou curs!

Avui comença un nou curs escolar, ha estat un dia ple d’emocions, retrobaments, abraçades,…  l’equip de mestres us donem la benvinguda i desitgem que gaudiu molt i empleneu la motxilla de nous records, anècdotes i aprenentatges!

COLLIM LES PATATES- 1r

Avui hem anat a collir les possibles patates que tenim a l’hort. De les quatre patateres, només una s’ha fet gran. Hem arrencat la patatera i hem vist patates molt petitones. Resulta que els hi ha faltat més temps per fer-se grans. Però com comencen… Llegeix més»

PASTIS DE L’ANNA- 1r

El divendres, l’Anna ens va portar per esmorzar, un pastis de xocolata!!!
El vam repartir entre tots/es, i a més en vam poder donar a altres senyoretes que passaven per la nostra classe.
Per veure les fotos cliqueu AQUÍ.

Anem a fer Kayak!

El passat 30 de maig, els alumnes de Cicle Superior vam realitzar la sortida de final de curs a Fraga, on vam realitzar tot un seguit d’activitats d’aventura amb l’equip Jovial Adventure.

Vam passar un dia genial fent Kayak, padel Surf, gincama d’orientació, tir amb arc… Tot en un entorn natural a prop del riu Cinca, a Aiguabarreig”.

Aquí teniu algunes fotos de la nostra aventura.