JORNADES CULTURALS A CS

La setmana abans de marxar de vacances de Setmana Santa, vam celebrar les jornades culturals. Durant tota la setmana, vam realitzar activitats relacionades amb els mitjans de comunicació, que era la temàtica d’enguany.

Vam començar el primer dia fent un taller de pòdcasts amb la Pili i l’Anna d’Emun.fm i vam gravar els nostres propis programes! El dia següent, vam rebre una xerrada per part del Josep Cambray, càmera i reporter de Lleida TV, que ens va explicar la feina que fan les televisions locals. També vam poder parlar amb la Núria Vilanova, la presentadora de l’InfoK de TV3, i vam poder veure les diferències entre la feina en una televisió gran i en una televisió més petita. Durant tota la setmana, també vam realitzar cinc tallers en petits grups relacionats amb les fake news, els jingles de ràdio, els eslògans, el diari i les notícies. I vam acabar les jornades anant a Ràdio Rosselló, en què la Maria i la Laura ens van fer una visita guiada i també una entrevista. Allí vam poder escoltar els nostres jingles!

Voleu veure les fotos que vam fer durant la setmana? Cliqueu AQUÍ!

Va ser una setmana molt completa i divertida. Ens ho vam passar genial!