VISITA A L’ESCOLA DE LA LAURA I EN JOAN

El 13 de gener, la Laura i en Joan van venir a la nostra escola a explicar-nos coses sobre l’espai i l’univers.

Primer ens van il·lusionar explicant-nos coses de la seva infància, i de  com van començar en projectes, i que passaven per les diferents classes de l’escola  a parlar-los de l’univers, de l’espai, dels planetes, les galàxies,…  Ens van dir que això va  agradar  tant, que finalment els van oferir d’anar a llocs espacials i explicar les seves experiències.

A continuació,  ens van ficar  un vídeo relacionat amb l’espai i  l’univers, on vam poder veure lo gran que poden ser els planetes i les estrelles, etc.

Després, ens van repartir en dos grups, nosaltres ens vam quedar amb la Laura a la nostra classe i ens va explicar quins van ser els 3 primers noms de les estrelles, també ens va ensenyar 2 tipus de lents  i un telescopi casolà.

Amb en Joan, vam agafar  un aparell, que es deia luxímetre,  i vam fer una comparació de quina llum era més potent. Vam agafar el luxímetre i el vam apropar i allunyar de diferents objectes que donen llum, ho vam provar amb la finestra, la classe, el seu mòbil i una bombeta.

Abans d’acabar ens van fer 2 preguntes, per tal d’aconseguir 2 llibres seus signats. Les vam respondre bé, i els dos llibres vam guanyar.

Finalment, els vam donar les gràcies per la bona estona que ens van fer passar, i per tot el que vam repassar i aprendre.