Sortida de Cicle Mitjà a l’Auditori Enric Granados

El dijous dia 6 de febrer, al matí, vam anar a l’Auditori Enric Granados de Lleida per assistir a un espectacle musical.

En entrar a la sala, el primer que vam veure va ser una gran pantalla de televisor i un menjador familiar ple d’instruments de corda, de vent i de percussió. Cadires, butaques i sofàs, llums, un penjador i un revister, ah! I una gran porta per on anaven arribant un munt de convidats.

Quan la família ja estava a punt per tocar, sonà el timbre de la porta. Era el petit de la família, bé molt petit tampoc, era un xicot d’uns 14 anys . En arribar va seure a la butaca, va agafar el comandament de la tele i va engegar l’aparell.

Així començà l’actuació musical. Van fer un recorregut per la música de les sèries de la tele més famoses de tots els temps. Algunes les coneixíem i d’altres no, però ens ho vam passar d’allò més bé. L’actuació era tan entretinguda que se’ns va fer curtíssima!!!.

En acabar vam esmorzar i vam jugar una estona amb els i les alumnes de Torrefarrera que també havien baixat a l’Auditori.

I, cap a l’escola!