S’ha apagat la veu de la Montserrat Caballé

Aquest cap de setmana el món de la música i, en concret, de l’òpera va perdre a una de les sopranos més grans i més coneguda de tots els temps.

Quan tenia 28 anys va poder debutar a Barcelona, al Gran Teatre del Liceu.

La Montserrat Caballé ha estat una gran intèrpret, no només per la classe de la seva veu, sinó també per haver superat tot el que necessita dominar una cantant d’òpera: la seva dicció tenia una musicalitat impressionant, a l’escena es mou amb sobrietat, calma i amb una gran expressivitat.

Durant la seva vida ha actuat amb Luciano Pavarotti, Joan Sutherland, Plácido Domingo, Josep Carreras i també amb Freddie Mercury, amb qui va interpretar la cançó “Barcelona”, que escoltarem durant aquesta setmana a l’entrar a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *