PARTICIPEN EN EL CONCURS DE JOCS DE TAULA EN CATALÀ” TISNER”

Aquest últim mes d’abril els alumnes de 6èB hem estat creant el següent joc de taula: La lluita territorial, per tal de participar en el concurs Tísner, impulsat per la plataforma de la llengua catalana, al qual hem participat tots els alumnes de cicle superior.

Vam començar fent una pluja d’idees.

La idea que més va agradar va ser la de conquerir comarques de Catalunya tot responent preguntes de gramàtica, ortografia i lèxic, on, a més a més, tenim uns objectius de conquesta per cada jugador i havíem de conèixer les comarques i localitzar les de cada província i si eren de costa, de plana o de muntanya. El primer nom del joc era joc de trons, però com que ja existia el vam haver de canviar. A la següent sessió ens vam distribuir en 5 grups segons la tasca que havíem de fer: La caixa, les instruccions, les targetes de preguntes, les targetes d’objectiu i el taulell. Les peses, com que eren moltes, les vam comprar a Amazon.Va ser molt entretingut i divertit.

Aquí teniu les imatges on veureu el resultat, esperem que os agradi !!!!