MESUREM LA PISTA DE BÀSQUET

A partir del projecte que fem a l’aula, vam estudiar una mapa on hi marcava la zona d’exclusió de 30 quilòmetres de l’epicentre de l’explosió de la central nuclear de Txernòbil. Ens vam plantejar com s’havia de mesurar aquest 30 quilòmetres i ens van sortir noms com circumferència, cercle, radi i diàmetre. Vam aprofitar la circumferència del centre de la pista de bàsquet per descobrir què són el radi i el diàmetre d’una circumferència i quina  relació hi ha entre ells.Aquesta experiència ens va ajudar a entendre com havien mesurat la zona d’exclusió i vam descobrir el compàs com a eina per dibuixar circumferències.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>