Cloenda del curs

El passat 21 de juny vam fer la festa final de curs, per motius meteorològics no vam poder dur a terme les activitats d’aigua planificades al camp de futbol, però si vam poder realitzar la jornada esportiva de convivència que des del consell d’infants tant s’havia demanat!

Tots els alumnes de l’escola ens vam dividir en grups on hi havia infants de tots els cursos, des de P3 fins a 6è, ens vam menjar un entrepà tots junts al pati l’estona que ens ho va permetre la pluja i vam acabar la jornada menjant-nos un gelat tots plegats!

Aquí en teniu un recull de fotografies.

Desitgem que passeu un bon estiu!